closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup
Чемпионат мира-2022 Финальный турнир. Групповой этап. 1-й тур / /
Окончен
0 : 2

Катар - Эквадор 0:2. Инсайд о подкупе не оправдался

Катар - Эквадор 0:2. Инсайд о подкупе не оправдался
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
1962
18

Катар. Стадіон "Эль-Байт"
Главный арбитр: Даниэле Орсато (Италия)
Ассистенты: Чиро Карбоне (Италия), Алессандро Джаллатини (Италия)
Катар - Эквадор 0:2
Голы: Валенсия, 16 (пен.), Валенсия, 31
Катар: Аль-Шиб, Ахмед, Коррея, А.Хассан, Хухи, Хишам, Хатем, Будиаф, Али (Мунтари, 72), Халид (Аль-Байяти, 71), Афиф
Тренер: Феликс Санчес
Эквадор: Галиндес, Эступиньян, Инкапие, Плата, А.Пресиадо, Кайседо (Франко, 90), Мендес, Торрес, Эстрада (Родригес, 90), Ибарра (Сармьенто, 68), Валенсия (Сифуэнтес, 77)
Тренер: Густаво Альфаро
Предупреждены: Аль-Шиб, 15, Али, 22, Будиаф, 36, Афиф, 78 - Кайседо, 29, Мендес, 56

Состав команд

Перед матчем региональный руководитель Британского центра ближневосточных исследований Амджад Таха сообщил, что результат матча между сборными Катара и Эквадора уже предопределён, потому что страна-хозяйка ЧМ уже сумела подкупить своего соперника. Он заявил, что за 7,4 миллиона долларов Катар купил победу со счётом 1:0. Ничто не придало интриги матчу-открытию ЧМ-2022, как эта информация. Когда бы ещё миллионы нейтральных болельщиков смотрели бы матч с участием Эквадора и Катара?

После того как VAR в начале встречи отменил гол Валенсии, Твиттер заполонили шутки и мемы с изображениями чемоданов с деньгами и картинки с изображением видеоарбитров в статусе заложников. VAR зафиксировал офсайд, но катарские телережисёры так и не продемонстрировали повтор с толковым стопкадром общего плана, чтобы развеять все сомнения. И тем самым возобновили разговоры о теориях заговора. Но положение вне игры у Валенсии в момент паса всё-таки было.

Катар - Эквадор 0:2. Инсайд о подкупе не оправдался - изображение 1

Уже совсем скоро судейская бригада сняла с себя любые подозрения, когда не стала оспаривать решение Даниэле Орсато назначить пенальти в ворота сборной-хозяйки ЧМ - вратарь Аль-Шиб зацепил мчащего на высокой скорости и обыгрывающего его Валенсию. Сам пострадавший подошёл к точке, и всё-таки вписал своё имя в протокол.

Читай также: Как технологии украли хет-трик в Катаре у капитана сборной Эквадора (+Фото)

А спустя какое-то время форвард "Фенербахче" оформил дубль, замкнув головой подачу Пресиадо с правого фланга. Здесь самое время упомянуть, что игроки сборной Катара то ли вышли на поле несобранными, то ли продемонстрировали свой настоящий - не сильно высокий - класс. Хозяева проигрывали почти все подборы и почти все верховые дуэли. Даже вратарь дважды неуверенно сыграл на выходе... Красноречивой была ситуация в середине тайма, когда левый латераль Ахмед в безобидной ситуации вбросил аут на своей половине поля точно на соперника. Его партнёру Али пришлось фолить на карточку, чтобы срывать возможную контратаку в зародыше. Как пошутило в Твиттере сообщество о боснийском футболе, судя по первому тайму, в боснийской Премьер-лиге сборная Катара была бы середняком.

Но вернёмся к случаю со вторым взятием ворот: в этом эпизоде Эннера Валенсию даже не держали, у нападающего не было персональщика. Поэтому сказать, что в этой ситуации защитники сборной Катара проиграли верховую дуэль, будет совершенно неправильно, потому что эта дуэль не случилась в принципе.

Четыре из шести контрольных матча сборной Эквадора перед ЧМ-2022 завершились нулевой ничьей, еще два - минимальными победами со счётом 1:0. Последний раз команда Густаво Альфаро забивала два мяча за матч более года назад. А здесь сразу два "Эль Три" забили за тайм. Вот что значит - мотивация. Перед встречей с Катаром игроки эквадорской команды в один голос заявляли, что информация Амджада Тахи о подкупе - вызов для них. И эквадорцы достойно на этот вызов ответили. Свой первый по-настоящему опасный момент сборная Катара создала на последней секунде (!) первого тайма. А ведь Орсато компенсировал к первой половине встречи целых пять минут.

После перерыва команда Альфаро успокоилась, но и возле своих ворот сыграла очень надёжно. В целом во втором тайме катарцы больше владели мячом, но ничего опасного возле ворот Галиндеса так и не создали. Скорее, сборная Эквадора была ближе к счёту 3:0, нежели сборная Катара - к счёту 1:2.

Катарцы пригласили испанского тренера Феликса Санчеса, чтобы тот поставил сборной симпатичный футбол; лоббировали приглашение национальной команды на Копу Америка; предположительно прививали своей сборной уверенность посредством работы с арбитрами в контрольных матчах. И всё это - чтобы сборная Катара хорошо выступила на домашнем ЧМ. Но в первом же матче хозяева разочаровали. Проиграть можно по-разному. Сборная Катара уступила эквадорцам буквально по всем статьям.

Впереди - Сенегал и Нидерланды. Услышим ли мы теперь инсайды о подкупе?

Оцените материал
Поделиться
Комментарии (18) Все комментарии

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

А щодо матчу, то грав міцний середняк проти команди аматорів. Еквадор просто економив сили та не хотів сильно розізлити хазяїв, тому лише 0:2. Думаю, що нідери закинуть цьому Катару м'ячів з вісім. Абсолютно ліва команда, натомість Італія не змогла пробитися на ЧС. Ганьба ФіФА!

Ответ на сообщение Игорини

А щодо матчу, то грав міцний середняк проти команди аматорів. Еквадор просто економив сили та не хотів сильно розізлити хазяїв, тому лише 0:2. Думаю, що нідери закинуть цьому Катару м'ячів з вісім. Абсолютно ліва команда, натомість Італія не змогла пробитися на ЧС. Ганьба ФіФА!

в цілому згоден з тобою, але яким чином Катар та ФІФА завадили Італії обіграти вельми посередню Македонію?

Ответ на сообщение Игорини

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

Ты смешной , паранджа и роба это национальная одежда арабов , что в этом дикого ? Тоже самое что назвать тряпкой вышиванку. В этой одежде и заключаются их традиции и обычаи "Дикий" здесь только твой комментарий.

Не зрозумів, що за кондовий кацапізм стосовно одягу і зовнішнього вигляду?

Ответ на сообщение Эйся Трёп

в цілому згоден з тобою, але яким чином Катар та ФІФА завадили Італії обіграти вельми посередню Македонію?

мабуть тим, що коли на ЧМ із 24 команд 13-14 було з Європи, то там було на що дивитися. А коли учасників вже 32, а з Європи лише 15, зате є такі убогі команди як Катар. Не за горами 48 учасників, і не думаю, що хоча б половина з них буде з УЄФА. Тобто готуйся до суперматчів Чад - Лаос, бо ФІФА так купує їхні голоси. Але чому за це мають платити європейські спонсори та транслятори? Вочевидь, дуже скоро ми побачимо, як УЄФА і, можливо, КОНМЕБОЛ організують свій альтернативний ЧС без усяких катарів, бо спонсорів на ТАКЕ як зараз незабаром не залишиться

Ответ на сообщение Ingvar

мабуть тим, що коли на ЧМ із 24 команд 13-14 було з Європи, то там було на що дивитися. А коли учасників вже 32, а з Європи лише 15, зате є такі убогі команди як Катар. Не за горами 48 учасників, і не думаю, що хоча б половина з них буде з УЄФА. Тобто готуйся до суперматчів Чад - Лаос, бо ФІФА так купує їхні голоси. Але чому за це мають платити європейські спонсори та транслятори? Вочевидь, дуже скоро ми побачимо, як УЄФА і, можливо, КОНМЕБОЛ організують свій альтернативний ЧС без усяких катарів, бо спонсорів на ТАКЕ як зараз незабаром не залишиться

З Європи зараз навіть не 15, а 13, а з Азії 6 (загалом 32). Для порівняння: на ЧС-1982 було 14 команд з Європи та лише 1 з Азії (загалом 24). І країн Європи з того часу стало набагато більше.

Ответ на сообщение Игорини

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

Мені здається,шо усі матчі показували у 82-му,то у 86-му з Мексики у запису...

Ответ на сообщение Игорини

З Європи зараз навіть не 15, а 13, а з Азії 6 (загалом 32). Для порівняння: на ЧС-1982 було 14 команд з Європи та лише 1 з Азії (загалом 24). І країн Європи з того часу стало набагато більше.

Та я не рахував. Пам'ятаю, що менше половини, то й написав "зі стелі". Якщо 13 з 32, то це пипець...

Ответ на сообщение Ingvar

Та я не рахував. Пам'ятаю, що менше половини, то й написав "зі стелі". Якщо 13 з 32, то це пипець...

Європа: 13 Азія: 5 + Катар Африка: 5 Південна Америка: 4 КОНКАКАФ: 4

Ответ на сообщение Игорини

Ну, почну із загальних вражень. Прикро, що шляхом занесення валіз із грошима ЧС собі може купити хто завгодно, навіть середньовічні дикуни, в яких немає ані історії, ані традицій, ані самого футболу. Вони навіть не намагалися бути схожими на людей, і прийшли на стадіон, одягнені в простирадла з обручем на голові, а жінки - в чорний нікаб (це такий мішок із проріззю для очей). Цікаво, якби керівництву ФІФА занесли золото представники Сомалі, то там теж проводили б ЧС? Я вже не кажу про те, що виснажені зірки футболу без перерви переключилися на ЧС із клубних змагань. Бензема, Мане, Лукаку не зіграють, а Мессі, Роналду та інші є ледве живими. Чи буде такий ЧС цікавим? Також не подобається режим по 4 матчі по буднях, протягом майже всього дня. Після ЧС-1982 (коли радянське ТБ просто не показувало деякі матчі) це буде першим ЧС, на якому я не зможу подивитись всі матчі. Бо колись і роботу робити треба. Хоча багато матчів на групових раундах будуть посередніми, дивлячись на склад учасників. Дивився на сайті Суспільне-Спорт. Трансляція постійно зависала. Не знаю, це був поганий сигнал зі супутника, чи це Суспільне розраховувало на 1000 глядачів? Бо Інтернет в мене кабельний гігабітний. Але головне розчарування: а чому не було екранної графіки? Протягом останніх років з 20 я звик, що на серйозних турнірах в куті постійно є рахунок та секундомер матчу. Тут просто кожних 5 хвилин показували рахунок. Що це за середньовіччя? Я пам'ятаю, що на фінальному матчі ЧС-1974 в куті екрана був секундомер з величезними цифрами, так це було 48 років тому. Катар про таке ще не чув?

Доречі і рахунок і секундомір і усі інші титри були присутні на протязі усієї гри.У Німеччині.Тобто твої притензії не до арабів,а до Суспільного...

Ответ на сообщение Ingvar

мабуть тим, що коли на ЧМ із 24 команд 13-14 було з Європи, то там було на що дивитися. А коли учасників вже 32, а з Європи лише 15, зате є такі убогі команди як Катар. Не за горами 48 учасників, і не думаю, що хоча б половина з них буде з УЄФА. Тобто готуйся до суперматчів Чад - Лаос, бо ФІФА так купує їхні голоси. Але чому за це мають платити європейські спонсори та транслятори? Вочевидь, дуже скоро ми побачимо, як УЄФА і, можливо, КОНМЕБОЛ організують свій альтернативний ЧС без усяких катарів, бо спонсорів на ТАКЕ як зараз незабаром не залишиться

це чемпіонат світу, а не чемпіонат Європи. Катар - господар. за винятком Саудівської Аравії всі інши азіатськи команди давно не виглядають хлопчиками для биття. той же Іран цілком непогано виглядав на тому ЧС, японці взагалі - топ, ледь не вибили бельгійців. а щодо Африки, то ще добрий десяток команд грає на рівні тих, що вийшли на ЧС. і це цілком непоганий рівень

Ответ на сообщение Игорини

З Європи зараз навіть не 15, а 13, а з Азії 6 (загалом 32). Для порівняння: на ЧС-1982 було 14 команд з Європи та лише 1 з Азії (загалом 24). І країн Європи з того часу стало набагато більше.

за цей час рівень футболу в Азії виріс в рази. скіко гравців П.Кореї чи Японії грали тоді в Європі? а зараз скіко? от і відповідь

Ответ на сообщение Эйся Трёп

це чемпіонат світу, а не чемпіонат Європи. Катар - господар. за винятком Саудівської Аравії всі інши азіатськи команди давно не виглядають хлопчиками для биття. той же Іран цілком непогано виглядав на тому ЧС, японці взагалі - топ, ледь не вибили бельгійців. а щодо Африки, то ще добрий десяток команд грає на рівні тих, що вийшли на ЧС. і це цілком непоганий рівень

Проблема в тому, що з Азії нормально грає 2,5 команди, а в них на цьому чемпі 6 !!! місць. Австралія, думаєш, чому до них перебралася? Бо там НЕМА З КИМ ЗМАГАТИСЯ. Половина країн в Азії взагалі на футбол срали з високої гори. І сауди, яких усі "і в хвіст, і в гриву" - це типу топ-збірна в Азії, яка тих самих японців обійшла в групі... В Африці те саме. Ти бачив минулий чемпіонат Африки? А я бачив. Таке "гімновозилово" навіть у нашій УПЛ не завжди знайдеш. І це там були всі кращі легіонери... І нагадай мені, коли востаннє африканська збірна змогла хоч до 1/4 доповзти? Так само, як азійська? Я просто не розумію критеріїв визначення кількості. Якщо ми беремо за кількістю країн, то маємо: УЄФА - 55 членів, 13 місць = 24% від кількості членів КОНМЕБОЛ - 10 членів, 4,5 місця (4 напряму, 1 плей-офф) = 45% від кількості членів КОНКАКАФ - 41 член, 3,5 місця (3 напряму, 1 плей-офф) = 9% від кількості членів КАФ - 54 члени, 5 місць = 9% від кількості членів ОФК - 13 членів, 0.5 місця (1 у плей-офф) = 4% від кількості членів АФК - 47 членів, 5,5 місць (4 напряму, 1 плей-офф + господарі) = 12% від кількості членів Питання: за які заслуги КОНМЕБОЛ має майже половину своїх членів на ЧС? Сукупно виграли менше титулів, ніж УЄФА, востаннє - 20 років тому. Їхня 5 збірна програла плей-офф представнику Азії... Чи ми дивимося на заслуги? Ну тоді УЄФА повинна мати більший відсоток, ніж КОНМЕБОЛ... Оптимально було би дати в плей-офф 5 мсісць і відправити туди грати представників УЄФА проти 1 команди з Азії, Африки, Пд. Америки, Пн/Центр. Америки та Океанії. Було би принаймні цікаво. Але ж у ФІФА чудово розуміють, що "плейофники" з Європи найімовірніше виграють мінімум 4 з таких плей-оффів, тому "товчіться самі у своєму болоті, а ми будемо дарувати путівки туристам з Африки"... Я би дуже хотів конкурентності від інших (кон)федерацій, але сувора реальність така, що з часу, відколи Африці та Азії дали більше місць на ЧС, його рівень упав. Раніше хоча б Камерун міг вийти з групи або навіть до 1/4 дійти, а так якщо хоча б 1 збірна з 5 вийде з групи, то це вже "досягнення". Азіати - аналогічно. "Успіх" корейців удома так штиняє корупцією, що досі гидотно, а більше і згадати нема чого. ХІба рекордні прольоти їхніх представників то 0-8, то 0-7... І сувора реальність така, що з топ-8 збірних на ЧС скоріш за все буде 6/7 європейських + Бразилія/Аргентина. Питання тільки в тому, хто обісреться - бразильці чи аргентинці. Бо вони уміють на рівному місці... В африканців у 1/4 не вірю взагалі. Сенегал навіть з Мане - УГ, а без нього тим більше. Решта - бий-біжи. Японці/корейці могли б спробувати, але вони звикли готуватися до ЧС по місяцю, закладати "фізику", щоб перебігати суперника, а тут треба "з корабля на бал". Навряд чи в них так вийде, там команди не такі майстерні насправді, хоча окремі зірки є. Про КОНКАКАФ навіть нема що казати. Навряд чи з групи хтось вийде. Можливо, США. Тобто в підсумку знову буде купа "туристів" у групах, які ні на що не претендують, але забирають місця в збірних, які могли б додати цікавості змаганню... Трохи сумбурно, але тут можна багато писати ,а мені ще виспатися треба :)

Дворова команда той Кувейт чи то Катар вірніш. Ото хай Еквадору не вистачить різниці голів шоб з групи вийти за такий паскудний результат. Хоча не виключаю, шо той Кувейт чи то Катар вірніш, понесе пару мішків дінарів шоб Сенегал над ними не надругався жостко. Ше й будуть просити чорнобривих, шоб ті гол від них пропустили - зуб даю. Пєнальку і суддею і з Сенегалом будуть намагатись прикупити - шоб в них та нєфть до завтра вся скінчилась. Хай ганяють на верблюдах, а не в футбол грають, то не їхнє

Ответ на сообщение нікюдаг

Дворова команда той Кувейт чи то Катар вірніш. Ото хай Еквадору не вистачить різниці голів шоб з групи вийти за такий паскудний результат. Хоча не виключаю, шо той Кувейт чи то Катар вірніш, понесе пару мішків дінарів шоб Сенегал над ними не надругався жостко. Ше й будуть просити чорнобривих, шоб ті гол від них пропустили - зуб даю. Пєнальку і суддею і з Сенегалом будуть намагатись прикупити - шоб в них та нєфть до завтра вся скінчилась. Хай ганяють на верблюдах, а не в футбол грають, то не їхнє

Багато програв?

а в шо грали ?

Ответ на сообщение X1M1K

Багато програв?

Нікопійки, шоб я здох. Просто нервує, шо потрібно враховувати можливу корупцію. Ой, брешу, згадав, таки кажись програв 33 гривні, на той інсайд кажись поставив точно не пам’ятаю. Це не той матч де я би ставив гроші. Враховуючи, як я сказав, можливу корупцію нафіга ставити і підставлятися ?

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Прогнозы

Все прогнозы

Рейтинг казино

Спецпроекты

Как начать делать ставки?

1
Выбрать букмекерскую контору
2
Получить бонус
3
Выбрать события для ставки
узнать больше

Лента новостей

16 мая
01:51
Чемпионат Испании. "Хетафе" – "Атлетико" 0:3. Видеообзор матча
01:47
Чемпионат Испании. "Сельта" – "Атлетик" 2:1. Видеообзор матча
01:40
Чемпионат Испании. 36-й тур. Волевая победа "Сельты", хет-трик Гризманна в Хетафе
01:39
Кубок Италии. "Аталанта" – "Ювентус" 0:1. Видеообзор матча
01:27
Чемпионат Англии. "Манчестер Юнайтед" – "Ньюкасл" 3:2. Видеообзор матча
01:14
Чемпионат Англии. "Брайтон энд Хоув" – "Челси" 1:2. Видеообзор матча
01:04
Чемпионат Франции. "Ницца" - ПСЖ 1:2. Видеообзор матча
00:54
Чемпионат Франции. "Реймс" – "Марсель" 1:0. Видеообзор матча
00:40
Чемпионат Франции 32-й тур. "Лион" одерживает невероятную победу над "Лиллем"
15 мая
23:42
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 23.00 15.05.2024
23:38
Hospital Pass: Судаков сможет сыграть на Евро-2024
23:26
Игорь Пердута: "Этот тренерский состав сделает из "Ворсклы" боевую единицу"
23:21
Марино Пушич: "Ворскла" не удивила нас, мы играли с ними и очень хорошо их проанализировали"
23:10
"Реал Сосьедад" – "Валенсия". Анонс и прогноз матча
23:05
Чемпионат Испании. "Райо Вальекано" – "Гранада" 2:1. Видеообзор матча
23:02
Сергей Долганский: "Забей мы гол при счете 0:0, игра сложилась бы совсем иначе"
23:02
Чемпионат Испании. "Севилья" – "Кадис" 0:1. Видеообзор матча
22:47
Мудрика заменили в матче с "Брайтоном", подозревают сотрясение мозга (Фото, Видео)
22:40
"Альмерия" – "Барселона". Анонс и прогноз матча
22:39
Кубок Украины. Финал. "Ворскла" - "Шахтер" 1:2. Видеообзор матча
Больше новостей
15 мая
23:42
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 23.00 15.05.2024
23:38
Hospital Pass: Судаков сможет сыграть на Евро-2024
23:26
Игорь Пердута: "Этот тренерский состав сделает из "Ворсклы" боевую единицу"
23:21
Марино Пушич: "Ворскла" не удивила нас, мы играли с ними и очень хорошо их проанализировали"
23:02
Сергей Долганский: "Забей мы гол при счете 0:0, игра сложилась бы совсем иначе"
22:39
Кубок Украины. Финал. "Ворскла" - "Шахтер" 1:2. Видеообзор матча
22:29
Валерий Бондарь: "Можно немного выдохнуть и сказать, что этот сезон нам удался"
22:22
Даниил Сикан: "Мы празднуем скромно"
22:11
Марино Пушич: "У Судакова небольшая травма, это хорошая новость для сборной Украины"
21:57
"Кривбасс" начнет еврокубковый сезон с третьего квалификационного раунда Лиги Европы
21:38
Журналист: клаусула Довбика составляет 40 миллионов евро
21:26
"Шахтер" выиграл свой 14-й Кубок Украины
21:08
"Ворскла" - "Шахтер" 1:2. Золотой дубль Пушича!
20:41
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 19.00 15.05.2024
20:13
Сергей Ребров: "Уверен, что мы покажем свое лицо на Евро-2024"
18:40
Георгий Судаков получил повреждение перед финальным матчем Кубка Украины
17:50
"Ворскла" - "Шахтер": стартовые составы. Без Судакова
17:44
Артем Довбик – в числе кандидатов на звание лучшего игрока сезона Ла Лиги 2023-2024
16:46
Андрей Шевченко и президент Федерации футбола Франции подписали меморандум о сотрудничестве
16:16
Андрей Понедельник - о бронзе "Кривбасса": "Все очень счастливы - футболисты, тренеры, руководство"
Больше новостей
16 мая
01:51
Чемпионат Испании. "Хетафе" – "Атлетико" 0:3. Видеообзор матча
01:47
Чемпионат Испании. "Сельта" – "Атлетик" 2:1. Видеообзор матча
01:40
Чемпионат Испании. 36-й тур. Волевая победа "Сельты", хет-трик Гризманна в Хетафе
01:39
Кубок Италии. "Аталанта" – "Ювентус" 0:1. Видеообзор матча
01:27
Чемпионат Англии. "Манчестер Юнайтед" – "Ньюкасл" 3:2. Видеообзор матча
01:14
Чемпионат Англии. "Брайтон энд Хоув" – "Челси" 1:2. Видеообзор матча
01:04
Чемпионат Франции. "Ницца" - ПСЖ 1:2. Видеообзор матча
00:54
Чемпионат Франции. "Реймс" – "Марсель" 1:0. Видеообзор матча
00:40
Чемпионат Франции 32-й тур. "Лион" одерживает невероятную победу над "Лиллем"
15 мая
23:38
Hospital Pass: Судаков сможет сыграть на Евро-2024
23:10
"Реал Сосьедад" – "Валенсия". Анонс и прогноз матча
23:05
Чемпионат Испании. "Райо Вальекано" – "Гранада" 2:1. Видеообзор матча
23:02
Чемпионат Испании. "Севилья" – "Кадис" 0:1. Видеообзор матча
22:47
Мудрика заменили в матче с "Брайтоном", подозревают сотрясение мозга (Фото, Видео)
22:40
"Альмерия" – "Барселона". Анонс и прогноз матча
21:57
"Кривбасс" начнет еврокубковый сезон с третьего квалификационного раунда Лиги Европы
21:38
Журналист: клаусула Довбика составляет 40 миллионов евро
20:46
Защитник "Жироны" продлил контракт с клубом
20:40
"Лас-Пальмас" – "Бетис". Анонс и прогноз матча
20:25
В АПЛ со следующего сезона могут перестать использовать VAR
Больше новостей
16 мая
01:00
Бруски - Операрио Ферровиарио: прямая трансляция матча
01:00
Америка Минейро - Мирасол: прямая трансляция матча
01:00
Итуано - Спорт Ресифе: прямая трансляция матча
02:30
Филадельфия Юнион - Нью-Йорк Сити: прямая трансляция матча
02:30
Орландо Сити - Интер Майами: прямая трансляция матча
02:30
Монреаль Импакт - Коламбус Крю: прямая трансляция матча
02:30
Ди Си Юнайтед - Нью-Йорк Ред Буллз: прямая трансляция матча
02:30
Цинциннати - Атланта Юнайтед: прямая трансляция матча
03:30
Сент-Луис Сити - Лос-Анджелес: прямая трансляция матча
03:30
Нэшвилл - Торонто: прямая трансляция матча
03:30
Миннесота Юнайтед - Лос-Анджелес Гэлакси: прямая трансляция матча
03:30
Чикаго Файр - Шарлотт: прямая трансляция матча
03:30
Остин - Хьюстон Динамо: прямая трансляция матча
03:30
Сеара - Амазонас: прямая трансляция матча
03:30
Пайсанду - Гоияс: прямая трансляция матча
03:30
Понте-Прета - Сантос: прямая трансляция матча
04:30
Реал Солт-Лейк - Сиэтл Саундерс: прямая трансляция матча
04:30
Колорадо Рэпидз - Ванкувер Уайткэпс: прямая трансляция матча
05:30
Портленд Тимберс - Сан-Хосе Эртквейкс: прямая трансляция матча
20:30
Лас-Пальмас - Бетис: прямая трансляция матча
Больше новостей
15 мая
23:10
"Реал Сосьедад" – "Валенсия". Анонс и прогноз матча
22:40
"Альмерия" – "Барселона". Анонс и прогноз матча
20:40
"Лас-Пальмас" – "Бетис". Анонс и прогноз матча
13:00
"Сельта" – "Атлетик". Анонс и прогноз матча
13:00
"Хетафе" – "Атлетико". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Ювентус". Анонс и прогноз матча
12:00
"Манчестер Юнайтед" - "Ньюкасл". Анонс и прогноз матча
12:00
"Ницца" - ПСЖ. Анонс и прогноз матча
12:00
"Реймс" - "Марсель". Анонс и прогноз матча
11:45
"Брайтон" - "Челси". Анонс и прогноз матча
19:30
Портленд Тимберс - Сан-Хосе Эртквейкс: прогноз на матч
18:30
Реал Солт-Лейк - Сиэтл Саундерс: прогноз на матч
18:30
Колорадо Рэпидз - Ванкувер Уайткэпс: прогноз на матч
17:30
Сент-Луис Сити - Лос-Анджелес: прогноз на матч
17:30
Нэшвилл - Торонто: прогноз на матч
17:30
Миннесота Юнайтед - Лос-Анджелес Гэлакси: прогноз на матч
17:30
Чикаго Файр - Шарлотт: прогноз на матч
17:30
Остин - Хьюстон Динамо: прогноз на матч
16:30
Филадельфия Юнион - Нью-Йорк Сити: прогноз на матч
16:30
Орландо Сити - Интер Майами: прогноз на матч
Больше новостей
4500 грн + 100FS
Забрать подарок →