closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup
Лига Чемпионов 2015/2016. Групповой этап. 3-й тур / /
Динамо
Киев, Украина
Окончен
0 : 0
Челси
Лондон, Англия

"Динамо" - "Челси" 0:0. Не знаешь, где найдешь, где потеряешь

"Динамо" - "Челси" 0:0. Не знаешь, где найдешь, где потеряешь
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
4422
90

НСК "Олимпийский". 60 291 зрителей

Главный арбитр: Дамир Скомина (Словения)

"Динамо" - "Челси" 0:0

"Динамо": Шовковский, Хачериди, Буяльский (Гармаш 83), Гонсалес, Вида, Кравец (Мораес 78), Рыбалка, Сидорчук, Ярмоленко, Драгович, Силва

"Челси": Бегович, Аспиликуэта, Терри, Кэхилл, Виллиан, Матич, Коста, Азар, Рамирес, Зума, Фабрегас (Оскар 75)

Предупреждения: Буяльский 66 - Зума 67

Первое, чем бросился в глаза стартовый состав хозяев – семь украинцев в «основе» действующего чемпиона страны в матче Лиги чемпионов против действующего чемпиона Англии. Сколько слов «чемпион» в одном предложении – ужасть. Из внезапного – решение Сергея Реброва сменить слева в обороне Антунеша на Виду, а Гармашу предпочесть Буяльского прямо со старта. Оставив при этом в «основе» Сидорчука. Сергей Станиславович после матча пояснил это большим количеством потерь Гармаша в центре поля с «Шахтером», однако все прекрасно помнят, что большое количество потерь обуславливалось желанием переломить ход поединка, сыграть нестандартно и как-то завести забарахливший командный механизм.

Жозе Моуриньо слукавил по Рамиресу – здоров оказался, касатик, вышел в старте, рядом с Матичем в центре поля. Ну и двинул Курта Зума на правую бровку, выпустив оставив центр обороны на Терри с Кэхиллом. Тем самым решив вопрос выбора двух из троих – выпустил всех.

"Динамо" - "Челси" 0:0. Не знаешь, где найдешь, где потеряешь - изображение 1
"Динамо" - "Челси" 0:0. Не знаешь, где найдешь, где потеряешь - изображение 2

Кусачие края и затмение Матича

Несмотря на то, что по статистике УЕФА мячом на дебютном отрезке чуть больше владели динамовцы, «содержательнее» им владели гости. Грубо говоря – если динамовцы катали на своей половине поля и в центральном круге, по нескольку раз обыгрываясь по всей цепочке обороны и с центральными полузащитниками, то лондонцы в процессе своих атак прижимали киевлян к штрафной и предметно нащупывали бреши для прорыва к воротам Шовковского.

Именно «пенсионеры» и нанесли два первых удара в створ, что, впрочем, голкипера-капитана киевлян не смутило – Фабрегас и Виллиан метров с 25-ти пробили аккурат туда, где выбрал позицию Александр. К десятой минуте включились и хозяева – Ярмоленко покачал Аспиликуэту, сместился к центру, «показал» удар, стянул на себя еще одного игрока соперника и после фола оказался на газоне. Дамир Скомина позволил продолжить, ибо мяч остался у динамовцев, вот только набежавший Рыбалка пробил как-то… слишком слабо. Или это передача разрезающая была?

И тут же – самый опасный в дебюте встречи момент на обе команды! Азар финтит слева, резко бьет без замаха в дальний угол – стойка! И ответ киевлян после активности на левой бровке Гонсалеса и передачи парагвайца Буяльскому. С таким же несильным, как и у Рыбалки, ударом Виталия на выхлопе.

Вновь два отличных момента у «Челси». Сначала Виллиан со штрафного здорово набрасывает во вратарскую, но Диего Коста чудом пролетает мимо мяча. Затем Рыбалка обрезает команду возле центрального круга, Матич перехватывает и тянет, тянет, тянет… Ставит корпус Сидорчуку, уходит от подката Драговича, укрывает мяч от Хачериди, бьет в дальний угол… мимо! Как Неманья не попал в створ – загадка, но – не попал. А у противоположных ворот Кэхилл с трудом притормаживает рывок Кравца, не позволяя тому акцентировано пробить в створ из пределов штрафной – легкий тычок спокойно забирает Бегович.

Читайте также: Олександр Шовковський: "Моменти у "Челсі" були через наші помилки"

Киевляне не тушуются, стараются инициативу не отдавать. Вида отлично проскальзывает слева, катит «между» Матичу, и после передачи хорвата хлестко пробивает Буяльский. Может, и в створ мяч уходил, в «девятку», но вовремя вставленный носок бутсы Терри меняет траекторию полета – угловой. А Вида не унимается. Обыгрывается с Гонсалесом, подает на дальнюю штангу, Бегович выходить не решается и Аспиликуэте в борьбе с Ярмоленко приходится выносить за лицевую. Еще угловой – вновь без толку.

Тогда как у «Челси» с этим компонентом получше. В основном, за счет того, что хитрый Коста лезет во вратарскую, заталкивая туда опекуна и мешая Шовковскому выходить из ворот. А Терри и Кэхилл со товарищи в этот момент стучат головой. Как на 37-й минуте, когда Азар загрузил на «одиннадцать», а Кэхилл кивнул головой под перекладину, где мяч отловил Шовковский.

И десять минут позиционного перетягивания каната. Без моментов и особого намёка на таковые.

Статистика первого тайма зафиксировала преимущество «Динамо» во владении мячом (58 против 42 процентов), в намотанном километраже (56,4 против 54,2), в количестве сделанных передач (262 против 191) и даже (что весьма неожиданно) – в их точности: 84 против 76 процентов. Вот только по основному показателю – ударам в створ и остроте в ворот соперника «пенсионеры» хозяев превзошли. Но раз уж на табло остались светиться нули – беда прошла стороной.

Решения Дерлиса и стрельба Виллиана

Второй тайм начался со второй обрезки Рыбалки и вынужденного фола Сергея на Виллиане – бразилец мог вывалиться по центру на Шовковского. А Виллиану только дай пробить – мяч после удара вингера лондонцев скользнул над стенкой, ударился в перекладину, вылетел в поле, а отскок от газона вынес на бровку Рыбалка. Проходит семь минут, и по центру в штрафную влетает Фабрегас. Удар из-под Драговича – Шовковский хорош в выборе позиции.

И всё это – на фоне позиционной атаки киевлян. Внешне всё – чинно-благородно, переводы через центрбеков с фланга на фланг, попытки подключить кого-то из тройки центральных полузащитников, при неудаче – на фланг Ярмоленко… И Бегович без работы. А «Челси» - вновь с моментом. Фабрегас «режет» оборону по левому флангу, Виллиан зряче катит на Азара, удар без помех… Рыбалка! Сергей бросается под удар, и мяч рикошетом уходит за лицевую.

Читайте также: Сергей Ребров: "Мы подготовимся к ответной игре и постараемся вырвать победу"

Через две минуты Ярмоленко, наконец, разгоняет отличную контратаку по левому флангу, запускает в свободную зону Гонсалеса, открывается вместе с Кравцем под ответную передачу, а Дерлис… бьет в ближний угол – Бегович тащит. Розыгрыш углового, Гонсалес мягко набрасывает во вратарскую, где голкипер лондонцев вновь на высоте, перчаткой снимая мяч с голов Виды и Драговича. Но как не попал в створ Вида на 69-й минуте?! Четырехходовка Драгович – Рыбалка – Ярмоленко – Гонсалес завершилась удобной скидкой парагвайца под удар хорвату, но Домагой… засандалил метров с 15-ти в направлении верхних секторов.

Часики тикают, середина тайма проходит под знаком территориального и игрового преимущества хозяев, и чувствующий момент Моуриньо делает замену, меняя незаметного во втором тайме Фабрегаса на Оскара. Сергей Ребров тут же отвечает заменой проделавшего гигантский объем работы Кравца на свежего Мораеса, небесполезного в условиях позиционной атаки. А Гонсалес, тем временем, очередным нелогичным решением пускает псу под хвост еще одну атаку, когда решает «беззубо» пробить в перчатки Беговичу вместо напрашивающейся передачи во фланг Виде с последующим прострелом на врывавшихся Ярмоленко и Мораеса.

Хорошо отыгравшего в центре поля Буяльского меняет Денис Гармаш, а контроль над мячом… переходит к «Челси». Вышло у хозяев два свежих игрока, а «высокого прессинга» не добавилось. Неутомимый Вида несется по левой бровке, в борьбе с Зума зарабатывает угловой, а подача Дерлиса находит Терри. На этом бы и всё, если бы после тычка Сидорчука Терри не сглупил. Ошибся капитан, подарил мяч Сергею и позволил центральному хавбеку хозяев «набрать» в свободную зону, чтобы оттуда прострелить во вратарскую. Где Мораесу не хватает совсем чуть-чуть, чтобы протолкнуть мяч под Беговичем.

Читайте также: Жуниор Мораес: "Динамо" играло очень хорошо"

И тут же – ответ Виллиана после быстрой веерной контратаки, которую разогнал Азар – бразилец с полукружья крутанул в дальний угол, но чуть-чуть не попал, впритирку со стойкой присвистело. А подачу со штрафного, который неосмотрительно проставил в окрестностях владений Шовковского на второй добавленной минуте Данило Силва, киевляне вынесли.

Прийти в чувство

Матч динамовцы выдали добротный. Особенно ценно на фоне разгромного домашнего поражения от «Шахтера» четырьмя днями ранее на этой же арене, после которого перед тренерским штабом стояла задача привести команду в чувство. И ведь мыслишки то у всех проскальзывали: если «горняки» нарезали оборону киевлян ломтиками, что же сделает «Челси»?! «Челси» моменты имел, не без этого. Азар стойку проверил, Виллиан перекладину, Матич каким-то чудом в створ не попал… Но ощущения полного разбора динамовского оборонительного механизма на винтики – не было и близко. Приехала хорошая команда, создала свои моменты. Рабочая ситуация.

И в том, что сами футболисты не вышли на поле под гнетом тех же опасений – большая роль тренерского штаба. В тактическом плане игра тоже удалась. Что создало «Челси» - заслуга не столько тактических решений Моуриньо, сколько мастерства в ногах его футболистов. Ну и Рыбалка в двух эпизодах помог – Матичу с проходом и Виллиану со штрафным. Но так, чтобы где-то зону провалили – такого не было. Даже на флангах, где были наибольшие опасения в связи с персонами Азара и Виллиана. Данило Силва после отвратительного матча привел себя в чувство, а Антунеша грамотно сменили на поймавшего волну Виду. В целом, всё можно было прочитать по мимике и поведению сеу Жозе – наставник «пенсионеров» на протяжении всех 90 минут был недоволен, частенько морщился по следам игры своих подопечных, которые, очевидно, далеко не в полной мере реализовали задуманное португальским наставником. Это я так мягко.

Читайте также: Лига чемпионов. "Динамо" - "Челси" 0:0. Всухомятку (Видео)

С другой стороны, похвалить тренерский штаб «Динамо» за какие-то смелые и неожиданные решения атакующего толка тоже нельзя. Кравец боролся, Ярмоленко с Гонсалесом старались уводить своего флангового визави к центру, разгружая обе бровки Силве и Виде, Буяльский решал задачу контроля мяча, Рыбалка чистил, Сидорчук помогал обоим… Ничего такого, что стало бы каким-то откровением для лондонцев. Так что, в целом, в тренерском противостоянии логично зафиксировать боевую ничью. А преимущество «Челси» по созданным моментам отнести на счет индивидуального оснащения «синих».

«Порту», тем временем, у «Маккаби» на «Драгау» прогнозировано выиграл. Еще бы он там не выиграл! Впрочем, к спаренным матчам с лондонцами израильские подвиги португальского гранда отношение имеют весьма опосредованное – коню было ясно, что в противостоянии с тель-авивцами у «Порту» шесть очков «заложено» (как и у прочих соискателей из первых трех корзин, если не сглупят сами), так что по факту мы имеем следующую картину: с обоими основными конкурентами «Динамо» оба домашних матча сыграло вничью. И теперь, чтобы обходить кого-то из них, обязано не проигрывать на выезде. Как минимум.

Задача ясна – дело за малым. Сущая безделица – дать джазу на «Стэмфорд Бридж» и «Драгау». Ничего. Глаза боятся – руки делают.

Оцените материал
Поделиться
Комментарии (90) Все комментарии

Ответ на сообщение Mahno

Якщо вже говорити про часи Блохіна-футболіста, то може тоді у Європі і був футбол менш інтенсивним. Но переглядаючи записи матчу ДК-Баварія 75-го року такого зроду не скажеш. Обидві команди бігали як оскаженілі, упевнений що кілометражі були не гірші нинішніх. А швидкості.. Для разнообразія Блохін і Бєланов пробігали стометрівки за 11 секнд. По траві і в бутсах. Не знаю чи нинішні звьозди пробіжать хоч би за 12...

"Для разнообразія Блохін і Бєланов пробігали стометрівки за 11 секнд. По траві і в бутсах." Простите, а в шиповках по тартану с низкого старта значит все 9,5 секунд? Че-пу-ха. Как и кое-что и другое. Но желания опускаться на уровень чепухи и опровергать у меня нет.

Ответ на сообщение Mahno

Я повторю що не є фаном ОВБ. Но я і не є огульним критиком його роботи. Тому що сприймаю тодішні події і нинішні не з т.з. что кому скільки вставив в конкретному матчі, а з т.з. розвитку команди протягом кількох сезонів. От, не маю заперечення що гравці не знали що робити на полі. Да - так і було. Но я не певен що теперішній стан, коли доки Р/Р не розжують гравцям кому куди бігти - це благо. Тому що весною ми спочатку влітали Генгаму, Евертону, Фіорі а потім, після вправки моску від тренерів, героїчно намагались викривити ситуацію в свою сторону. Двічі вдалося. Но.. уви. А якби гравці грали без тренерської руки і навчились жити на полі СВОЇМ моском - чи були б ті поразки в перших матчах? і чи зіграли б ми так само проти італійців? Повернемось до матчу проти ШД. Кроти зіграли лиш трішки по-новому. І цього вистачило щоб поставити динамівців у тупик! Хіба це нормально? Що найменші варіації тактики призводять до повного безсилля команди? Імхо - ні. Виходиь, що надмірна увага тренерів до управління командою дає не тільки позитивний тактичний результат, но і негативний стратегічний. Чи пішов би з команди Безус і чи здувся б він так особистісно якби мав можливість не лише тренерську тактику впровадити но й власне бачення гри? і чому гравець не може грати як хоче а мусить грати партію написану тренерами? Теж питання відкрите.. Аналогічно можна розглянути інші затики в грі Динамо. Завдяки роботі тренерів у нас погіршується якість футболістів. Нонсенс? Ні. Тому що на поле виходять не ті що краще грають (читають гру, пасують) а ті хто краще слухає тренера!! А це не завжди співпадає. От і виходиь шо найкращий захисник України пропускає матч проти головного конкурента і команда пропускає аж три зовсім необовьязкові мьячі! А потенційно найкращий плеймекер взагалі не потрапляє у склад - а нащо він там? тренерську волю він виконує погано, а то що він найтехнічніший і найкреативніший - для чого це команді де у всіх поставлена точна задача на полі? Краще випустити повільного і дисциплінованого Мігела, який не створить нічого на полі, аніж Беланда, якому треба буде 10 матчів важких щоб вирости у найкрашого гравця команди... От і розклади получаються...

Про Беланда, звiсно, агонь. )) Що-що йому треба? Йому у Францiю назад треба. Це все, що йому наразi треба. )) А рости йому не треба - вiн ВЖЕ добрий гравець. Чього нiхто нiколи не заперечував. Це видно. Тобто, рости будь-кому треба, навiТь Мессi з Крiштiною, йдеться про те, що йому не треба рости задля рiвня, що забезпечить йому мiсце в основi цього ДК. Вiн просто грати НЕ ХОЧЕ, Лiниво йому в Києвi грати. А так - все в нього гаразд. ))

Ответ на сообщение Arctic

"Для разнообразія Блохін і Бєланов пробігали стометрівки за 11 секнд. По траві і в бутсах." Простите, а в шиповках по тартану с низкого старта значит все 9,5 секунд? Че-пу-ха. Как и кое-что и другое. Но желания опускаться на уровень чепухи и опровергать у меня нет.

а от зря. я абсолютно не здивувався б якби обоє вибігли із 10 на стометрівці у легкоатлетичних змаганнях. я у кінці 80-х полюбляв дивитись футбол на Олімпійському із самих нижніх лавок. Чого? Просто тащився від абсолютно шалених швидкостей тодішніх гравців. А Бєланов був просто феноменально швидкий.

"а от зря. я абсолютно не здивувався б якби обоє вибігли із 10 на стометрівці у легкоатлетичних змаганнях." ахаха, надо было не Борзова выпускать выигрывать Олимпийские Игры. Смешные бывают у людей познания и понимание. Это всё, что я могу сказать, без перехода на личности :)

Ответ на сообщение Arctic

Дистанция, пройденная за весь матч: Сидорчук 11282 м Ярмоленко 10821 м Рыбалка 10629 м Силва 10385 м Гонсалес 10208 м Вида 9886 м Драгович 9797 Хачериди 9594 м Шовковский 4595 м (!) Ярмоленко вчера бегал не так много, как бывало раньше. У него бывают матчи по 12 км.

за час человек проходит 5 км, за два часа - десять. За полтора часа футболисты покрывают приблизительно ту же дистанцию. Вывод: игроки дынамо ходють по полю. А надо бегать, чтобы были победы...

Ответ на сообщение Павел Булах

Про Беланда, звiсно, агонь. )) Що-що йому треба? Йому у Францiю назад треба. Це все, що йому наразi треба. )) А рости йому не треба - вiн ВЖЕ добрий гравець. Чього нiхто нiколи не заперечував. Це видно. Тобто, рости будь-кому треба, навiТь Мессi з Крiштiною, йдеться про те, що йому не треба рости задля рiвня, що забезпечить йому мiсце в основi цього ДК. Вiн просто грати НЕ ХОЧЕ, Лiниво йому в Києвi грати. А так - все в нього гаразд. ))

Ну я не буду спорити за моральний облік Беланди. На жаль не маю честі бути особисто знайомим а повторювати чиїсь слова не хочеться. Но.. Вважаю що до якісного гравця можна знайти стимули. За Беланду потрібно боротись, він грав і грав добре. А якщо вже йому хочеться йти, то цьому можна тільки сприяти, а не ставити палки в колеса. Навпаки нада розкрутить гравця і продати. Те ж стосується і Ярмоленка наприклад. Взагалі не розумію Суркіса в цій ситуації. Адже очевидно що мотивації до гри до прогресу до лідерства у Ярма = 0. А тренери цього не беруть до уваги.... Затик? Імхо - так.

Ответ на сообщение Arctic

"а от зря. я абсолютно не здивувався б якби обоє вибігли із 10 на стометрівці у легкоатлетичних змаганнях." ахаха, надо было не Борзова выпускать выигрывать Олимпийские Игры. Смешные бывают у людей познания и понимание. Это всё, что я могу сказать, без перехода на личности :)

Друже, якщо два спортсмени отчаянно пашуть на тренуваннях, обидвоє займаються біговим спортом, обидвоє знаходяться на одному рівні досягнень (наприклад, чемпіони України), то як не дивно, вони будуть показувати близькі результати у чужих дисциплінах. Цьому підтверджень у спорті масса - купа спортсменів переходили із одного спорту в інший і там досягали того самого.

Ответ на сообщение арера

за час человек проходит 5 км, за два часа - десять. За полтора часа футболисты покрывают приблизительно ту же дистанцию. Вывод: игроки дынамо ходють по полю. А надо бегать, чтобы были победы...

ахаха, "умных" добавилось :) ОК. Enjoy - Шахер-ПСЖ (сравнивай с Динамо): Тейшейра 10407 м Рахитский 9586 м Шевчук 10409 м Кучер 11056 Пятов 3755 м

Ответ на сообщение Mahno

Ну я не буду спорити за моральний облік Беланди. На жаль не маю честі бути особисто знайомим а повторювати чиїсь слова не хочеться. Но.. Вважаю що до якісного гравця можна знайти стимули. За Беланду потрібно боротись, він грав і грав добре. А якщо вже йому хочеться йти, то цьому можна тільки сприяти, а не ставити палки в колеса. Навпаки нада розкрутить гравця і продати. Те ж стосується і Ярмоленка наприклад. Взагалі не розумію Суркіса в цій ситуації. Адже очевидно що мотивації до гри до прогресу до лідерства у Ярма = 0. А тренери цього не беруть до уваги.... Затик? Імхо - так.

"За Беланду потрібно боротись, він грав і грав добре."(с) Перепрошую, але то щось совкове. )) Треба боротись за Сiдорова, щоб повернути зразкового громадянина суспiльству. )) Нiкому нiчого не треба. Беланда - найманий працiвник. Контора бачила, кого купляла, знала, який контракт складала. Тепер мають ото ледаче у графi витрат. А ото "за Ciдорова потрібно боротись" - то нісенітницi. З ним треба працювати, як сам хоче. Сприяти пiдвищенню квалiфiкації в iнтересах загальної користi для командного результату. Але панькатись - то якась маячня, вибачайте. ))

Ответ на сообщение арера

за час человек проходит 5 км, за два часа - десять. За полтора часа футболисты покрывают приблизительно ту же дистанцию. Вывод: игроки дынамо ходють по полю. А надо бегать, чтобы были победы...

Да ты шо? В Англии люди мало бегают? Ну вот и посмотри сколько они за матч пробегают.

Ответ на сообщение Павел Булах

"За Беланду потрібно боротись, він грав і грав добре."(с) Перепрошую, але то щось совкове. )) Треба боротись за Сiдорова, щоб повернути зразкового громадянина суспiльству. )) Нiкому нiчого не треба. Беланда - найманий працiвник. Контора бачила, кого купляла, знала, який контракт складала. Тепер мають ото ледаче у графi витрат. А ото "за Ciдорова потрібно боротись" - то нісенітницi. З ним треба працювати, як сам хоче. Сприяти пiдвищенню квалiфiкації в iнтересах загальної користi для командного результату. Але панькатись - то якась маячня, вибачайте. ))

Вибачаю)) Але хочу запитати вас особисто: були у роботі такі моменти що працювати не хотілось? От просто наприклад "маленькі гроші я вже тут заробив, а великих тут нема"? Або "ну скільки можна писати про одне й те ж саме"? Можливо ви - вийняток, но по собі скажу, що на всіх своїх попередніх місцях роботи траплялись періоди "творчого депресняка", коли вродє і можеш щось робиь, і якісно.. но вабще неінтєрєсна - було таке? Я в таких випадках тричі з роботи йшов. А на одній роботі разів 5 мене зупиняло керівництво і, сподіваюсь, жодного разу не пошкодувало. Так то я - сіренький ремісник. А то як не як дуже талановитий хрюндєль, який вродє чогось сюди йшов і вродє любить футбол - ну хіба не треба пошукати щось для общей пользи?

Ответ на сообщение Mahno

Вибачаю)) Але хочу запитати вас особисто: були у роботі такі моменти що працювати не хотілось? От просто наприклад "маленькі гроші я вже тут заробив, а великих тут нема"? Або "ну скільки можна писати про одне й те ж саме"? Можливо ви - вийняток, но по собі скажу, що на всіх своїх попередніх місцях роботи траплялись періоди "творчого депресняка", коли вродє і можеш щось робиь, і якісно.. но вабще неінтєрєсна - було таке? Я в таких випадках тричі з роботи йшов. А на одній роботі разів 5 мене зупиняло керівництво і, сподіваюсь, жодного разу не пошкодувало. Так то я - сіренький ремісник. А то як не як дуже талановитий хрюндєль, який вродє чогось сюди йшов і вродє любить футбол - ну хіба не треба пошукати щось для общей пользи?

Вiдповiм так: футболiсти даже люблять у кожному другому iнтерв'ю наголошувати, що вони профi. Що передбачає самостiйний пошук мотивацiї. Власне, навiть не пошук - що там шукати, коли все вже "знайдено" в контрактi? Зарплатня щомiсячна, премiальнi за результат. Це й є профi. Тобто - навiть не пошук мотивацiї, а вiдсутнiсть склерозу. )) Про мене спитали? Я сьогоднi лiг спати о шостiй годинi ранку. Робив категорично нетворчу роботу. Але робити її треба. Чи подобається? Аж нiяк. Але я нiколи не дозволяю собi забувати, що сiм'ю годувати треба. То й є мотивацiя. Бо якщо я почну шлангувати - менi дадуть копняка пiд зад, i годувати буде нiчим. I так - у кожного. Журналiста, лiкаря, вчителя, юриста, бухгалтера, будівельника, слюсара, механiка, iнженера, програмiста, дизайнера... окрiм футболiста. Бо вiн на п'ять рокiв пiдписався i спiймав бога за бороду. )) Може спокiйно шлангувати, а тренери мають ночi сидiти, думати, яку йому мотивацiю вигадати. ))

Ответ на сообщение Павел Булах

Вiдповiм так: футболiсти даже люблять у кожному другому iнтерв'ю наголошувати, що вони профi. Що передбачає самостiйний пошук мотивацiї. Власне, навiть не пошук - що там шукати, коли все вже "знайдено" в контрактi? Зарплатня щомiсячна, премiальнi за результат. Це й є профi. Тобто - навiть не пошук мотивацiї, а вiдсутнiсть склерозу. )) Про мене спитали? Я сьогоднi лiг спати о шостiй годинi ранку. Робив категорично нетворчу роботу. Але робити її треба. Чи подобається? Аж нiяк. Але я нiколи не дозволяю собi забувати, що сiм'ю годувати треба. То й є мотивацiя. Бо якщо я почну шлангувати - менi дадуть копняка пiд зад, i годувати буде нiчим. I так - у кожного. Журналiста, лiкаря, вчителя, юриста, бухгалтера, будівельника, слюсара, механiка, iнженера, програмiста, дизайнера... окрiм футболiста. Бо вiн на п'ять рокiв пiдписався i спiймав бога за бороду. )) Може спокiйно шлангувати, а тренери мають ночi сидiти, думати, яку йому мотивацiю вигадати. ))

Нуу.. здається Шопенгауер казав що найкращі ліки проти нудьги - це нужда) Може дійсно нада щоб футболісти були голодними)) ** По факту спорити важко, тому що ми по-різному трактуємо гру. Якщо брати "обязалово", або те що ви називаєте професійністю, то - да. Беланда - непрофі. От Сидорчук - профі: не триндить, не висовується, все що скажуть - робить (чи намагається), після поразок голову попелом посипає і в топ-чемпіонат не рветься. Пєсня а не профі!.. Но от правда із креативом у Сидорчука якось не вельми. І Драго красавчєг: крогом сплош пазітіфний профі. Контракт, інтервью, інстаграм- всьо ідеально аж пацелавать хочеться у емблему. Но.. Коли у захисті поганий Хач, Динамо грає на 0 проти Челсі. А з Драго - на -3 проти кротів. Но. Зато ми показали "ху із ху" цим футбольним жлобам!

Ответ на сообщение Mahno

Нуу.. здається Шопенгауер казав що найкращі ліки проти нудьги - це нужда) Може дійсно нада щоб футболісти були голодними)) ** По факту спорити важко, тому що ми по-різному трактуємо гру. Якщо брати "обязалово", або те що ви називаєте професійністю, то - да. Беланда - непрофі. От Сидорчук - профі: не триндить, не висовується, все що скажуть - робить (чи намагається), після поразок голову попелом посипає і в топ-чемпіонат не рветься. Пєсня а не профі!.. Но от правда із креативом у Сидорчука якось не вельми. І Драго красавчєг: крогом сплош пазітіфний профі. Контракт, інтервью, інстаграм- всьо ідеально аж пацелавать хочеться у емблему. Но.. Коли у захисті поганий Хач, Динамо грає на 0 проти Челсі. А з Драго - на -3 проти кротів. Но. Зато ми показали "ху із ху" цим футбольним жлобам!

Ооо! Цiкавенькi Ви зробили висновки на основi мого коментаря. Нєiстово плюсую. ))

среди деятелей Динамо К, самая адекватная реакция на итог матча - у Хачериди: "Думаю, что эта ничья в пользу „Челси“"

Но Вида каков вчера красавчик! Вот такими матчами и переламывают отношение болел, в частности моё личное (никогда Виду не любил). Жду, что как-нибудь Ярмоленко.. когда-нибудь.. влюбит в себя игрой против Челси. Кого мог он в себя уже влюбил играми против Говерл, пора заняться остальными

Ответ на сообщение Павел Булах

Ооо! Цiкавенькi Ви зробили висновки на основi мого коментаря. Нєiстово плюсую. ))

ну ви ж теж із мого прикладу (чисто гіпотетичного) про недопрацювання тренерів Динамо із деякими гравцями зробили висновки трохи задалекі від змісту мого коментаря) оскільки ясно, що про особисту поведінку і якісь проблеми мароканця я не знаю нічого і не можу зробить висновок що він погано виконує контракт. ну нема у мене такої інфи! ) в той же час, упевнений що ви й самі розумієте, що футбол не тільки робота і професія, а й творчість і мистецьво і порив душі (да. уви..) і якщо з ремісницькою частиною футбола у ДК все чотко, то його творча частина явно в глибокому заду. і у моїх словах Беланда - лиш приклад. приклад того, що просто виконанням обовьязків далеко заїхати не вдасться. і да - я переконаний що тренери МУСЯТЬ знаходити підходи до самих складних характерів. можливо саме у цьому - СУТЬ професії тренра. яку (професію) такж потрібно виконувати. бо - контракт))

Ответ на сообщение Mahno

ну ви ж теж із мого прикладу (чисто гіпотетичного) про недопрацювання тренерів Динамо із деякими гравцями зробили висновки трохи задалекі від змісту мого коментаря) оскільки ясно, що про особисту поведінку і якісь проблеми мароканця я не знаю нічого і не можу зробить висновок що він погано виконує контракт. ну нема у мене такої інфи! ) в той же час, упевнений що ви й самі розумієте, що футбол не тільки робота і професія, а й творчість і мистецьво і порив душі (да. уви..) і якщо з ремісницькою частиною футбола у ДК все чотко, то його творча частина явно в глибокому заду. і у моїх словах Беланда - лиш приклад. приклад того, що просто виконанням обовьязків далеко заїхати не вдасться. і да - я переконаний що тренери МУСЯТЬ знаходити підходи до самих складних характерів. можливо саме у цьому - СУТЬ професії тренра. яку (професію) такж потрібно виконувати. бо - контракт))

Я вже зазначив, що бачу це як вулицю з двостороннiм рухом. Ви - з одностороннiм. Як ото ФIФА. Яка теж ночей не досинає - кушать нє может - так переймається за права гравцiв у протистояннi iз демонiчним породженням всесвiту - футбольными клубами. )) Але то ліричний відступ, не до нашого питання. Про креатив - то все дуже цiкаво, але ми мову вели не про креатив чи його вiдсутнiсть, а про професiйне ставлення до справи. А Ви з якогось переляку протиставили одне одному. )) Це як... Коля - або брюнет, або хлопчик. Ееее... А не можна, щоб одночасно? )) Зовсiм нiяк? ))

Вйо! 3 години пошлангував, а тут така феєрія )) Зачитався! Одкровення на одкровеннях. Перли на перлах. Перли і перли. І досі пруть )

Ответ на сообщение Павел Булах

Я вже зазначив, що бачу це як вулицю з двостороннiм рухом. Ви - з одностороннiм. Як ото ФIФА. Яка теж ночей не досинає - кушать нє может - так переймається за права гравцiв у протистояннi iз демонiчним породженням всесвiту - футбольными клубами. )) Але то ліричний відступ, не до нашого питання. Про креатив - то все дуже цiкаво, але ми мову вели не про креатив чи його вiдсутнiсть, а про професiйне ставлення до справи. А Ви з якогось переляку протиставили одне одному. )) Це як... Коля - або брюнет, або хлопчик. Ееее... А не можна, щоб одночасно? )) Зовсiм нiяк? ))

В моєму розумінні професійне ставлення до справи - це прийти на роботу о 9.00 (як в контракті), відпрацювати 8 годин (як в контракті), виконувати все що скаже тренер (як в контракті), отримати свою оплату (як в контракті), свою відпустку (як в контракті) і все решта - як в контракті написано. Я переконаний, що в контракті нема нічого про горящі очі, творчість чи виграш конкуренції у Мігела. Хоча.. Нє, навряд) Тому я впевнений що до Беланди неможливо доколєбатись із приводу формального невиконання контракту. Но йому нецікаво грати... Хм. Що ж таке? Не цікаво грати проти Говерли у такому шикарному ЧУ? Йому важко жити в країні де ніхто не говорить його рідною мовою - без друзів, без сімьї, без спілкування на вулиці чи в магазині? Важко жити півроку у мало не полярній ночі після мароканського сонця? - блін, мені теж листопад-лютий - це смерть організму і я чогось його розумію. І от вдруг виявляється що чуваку реально важко чогось прагнути, за щось боротись, нема стимулу для росту, для самовдосконалення, для самопожертви - ну як же так? вродє й причин нема.. ну тренери і Суркіс ніччо не панімають)) но ви то можете зрозуміти - я впевнений у цьому.

Ответ на сообщение Mahno

В моєму розумінні професійне ставлення до справи - це прийти на роботу о 9.00 (як в контракті), відпрацювати 8 годин (як в контракті), виконувати все що скаже тренер (як в контракті), отримати свою оплату (як в контракті), свою відпустку (як в контракті) і все решта - як в контракті написано. Я переконаний, що в контракті нема нічого про горящі очі, творчість чи виграш конкуренції у Мігела. Хоча.. Нє, навряд) Тому я впевнений що до Беланди неможливо доколєбатись із приводу формального невиконання контракту. Но йому нецікаво грати... Хм. Що ж таке? Не цікаво грати проти Говерли у такому шикарному ЧУ? Йому важко жити в країні де ніхто не говорить його рідною мовою - без друзів, без сімьї, без спілкування на вулиці чи в магазині? Важко жити півроку у мало не полярній ночі після мароканського сонця? - блін, мені теж листопад-лютий - це смерть організму і я чогось його розумію. І от вдруг виявляється що чуваку реально важко чогось прагнути, за щось боротись, нема стимулу для росту, для самовдосконалення, для самопожертви - ну як же так? вродє й причин нема.. ну тренери і Суркіс ніччо не панімають)) но ви то можете зрозуміти - я впевнений у цьому.

Тому я впевнений що до Беланди неможливо доколєбатись із приводу формального невиконання контракту.(c) Звiсно, не можна. Я ж написав - контора бачила, що пiдписувала. Будь-який ФК у наш час не застрахований вiд хлопа, що пiд'їхав грошенят зрубати, формально чiтко тренуючись потрiбну кiлькiсть годин та сидячi на лавцi на матчах. ))) Це, власне, лотерея. Бачили очi, що купували, але думки залишились непрочитаними. )) === Но йому нецікаво грати...(с) Ну так! )) Ми це фiксуємо протягом всiєї розмови. Тiки Ви вбачаєте пошук "цiкавостi грати" обов'язком диитячих анiматорiв Суркiса, Реброва та Рауля, яким платять за те, щоб дитинчат зацiкавили та розважили, а я вбачаю у професiоналiзмi самого спортсмена. Я, ядрьон батон, вже в 16:17 про це писав. Ми щось колами ходимо. )) А якщо ходимо та вертаємось - це означає, що аргументацiя вичерпана, далi вже пiде її перефразоване повторення. )) Ще раз. Те, що дає мотивацiю iншим професiям (наразi в нашiй країнi, де такi речi, як контракт, захищеннiсть робiтника, необхiднiсть роботодавця серйозно мотивувати звiльнення у бiльшостi випадкiв - "дивина з iншого свiту"), тобто - банальне звiльнення, коли результатами твоєї роботи незадоволенi, це не актуальне для футболiстiв з контрактами. Тобто цiєї мотивацiї в них немає. То й починається ця шняга з пошуком мотивацiї для неймовiрно складної творчої натури... Я б тут ще матюгнувся для наголосу, але утримаюсь. )) Як правильно змусити дитинку з'їсти ложку вiвсянки? Потанцювати або мультик пообiцяти? Чи, може, за маму, за папу? А, може... просто прибрати тарiлку та почекати, поки голоднiє та один раз на все життя зрозумiє? )))))) Нехай, не один, бо дитина, три-чотири... Але Беландi скiльки? --- Mahno, мiж нами, дiвчатами... Ви взагалi то не вважаєте, що мотивацiя Юнески вже була благополучно знайдена в момент пiдписання? )))

Ответ на сообщение Arctic

ахаха, "умных" добавилось :) ОК. Enjoy - Шахер-ПСЖ (сравнивай с Динамо): Тейшейра 10407 м Рахитский 9586 м Шевчук 10409 м Кучер 11056 Пятов 3755 м

что ты мне тут горбатого лепишь, сразу шахтер начинает приводить. Мы тут матч дайнамоу-челси обсуждаем или как? Как сказал вчера головко, игроки челси мастеровитее суркисят, а я добавлю, что недостаток мастерства игроки дайнамоу должны компенсировать запредельной самоотдачей, и следовательно больше двигаться и бегать. Тогда стоит ожидать что в Лондоне дырявые могут отобрать очки у челси.

Ответ на сообщение Павел Булах

Тому я впевнений що до Беланди неможливо доколєбатись із приводу формального невиконання контракту.(c) Звiсно, не можна. Я ж написав - контора бачила, що пiдписувала. Будь-який ФК у наш час не застрахований вiд хлопа, що пiд'їхав грошенят зрубати, формально чiтко тренуючись потрiбну кiлькiсть годин та сидячi на лавцi на матчах. ))) Це, власне, лотерея. Бачили очi, що купували, але думки залишились непрочитаними. )) === Но йому нецікаво грати...(с) Ну так! )) Ми це фiксуємо протягом всiєї розмови. Тiки Ви вбачаєте пошук "цiкавостi грати" обов'язком диитячих анiматорiв Суркiса, Реброва та Рауля, яким платять за те, щоб дитинчат зацiкавили та розважили, а я вбачаю у професiоналiзмi самого спортсмена. Я, ядрьон батон, вже в 16:17 про це писав. Ми щось колами ходимо. )) А якщо ходимо та вертаємось - це означає, що аргументацiя вичерпана, далi вже пiде її перефразоване повторення. )) Ще раз. Те, що дає мотивацiю iншим професiям (наразi в нашiй країнi, де такi речi, як контракт, захищеннiсть робiтника, необхiднiсть роботодавця серйозно мотивувати звiльнення у бiльшостi випадкiв - "дивина з iншого свiту"), тобто - банальне звiльнення, коли результатами твоєї роботи незадоволенi, це не актуальне для футболiстiв з контрактами. Тобто цiєї мотивацiї в них немає. То й починається ця шняга з пошуком мотивацiї для неймовiрно складної творчої натури... Я б тут ще матюгнувся для наголосу, але утримаюсь. )) Як правильно змусити дитинку з'їсти ложку вiвсянки? Потанцювати або мультик пообiцяти? Чи, може, за маму, за папу? А, може... просто прибрати тарiлку та почекати, поки голоднiє та один раз на все життя зрозумiє? )))))) Нехай, не один, бо дитина, три-чотири... Але Беландi скiльки? --- Mahno, мiж нами, дiвчатами... Ви взагалi то не вважаєте, що мотивацiя Юнески вже була благополучно знайдена в момент пiдписання? )))

Mahno, мiж нами, дiвчатами... Ви взагалi то не вважаєте, що мотивацiя Юнески вже була благополучно знайдена в момент пiдписання? ))) == З того моменту багато чого змінилось - що в нашому футболі, що в країні - ви так не вважаєте? Якби ви підписали контракт із фірмою в Сирії у 2012-у році наприклад, бо вам було цікаво пожити в тій країні, попрацювати, щось заробити і тут - опа! сьогодняшня ситуація на вас би не вплинула ніяк? == І врешті.. Я ще раз наголошую що ситуацію із Б я не знаю. Мож там дійсно ужас із боку мароканця. Але я знаю, що навіть у великого Лобановського були проблеми із Блохіним. І не тільки з ним - була конкретна сварка із цілою групою гравців. Проте великий тренер не повиганяв усіх з клубу а знайшов спосіб порозумітись. Бо цінував своїх гравців і можливо роботу із такими важкими характерами вважав ПРОФЕСІЄЮ тренера. Думаєте ні?

и еще, в кроссворде газеты amny слово dynamo определяется как bundle of energy. Вот пусть в Лондоне динамо доказывает, что оно "пучок энергии")..

I цей... "Не цікаво грати проти Говерли у такому шикарному ЧУ?"(с) Не грай. Проси розiрвання контракту за згодою сторiн. А якщо у касу ходишь, як годинничок - роби не тiльки, що хочеться (з "Челсi" в ЛЧ), а й що треба (з "Говерлою" в ЛПМ). робота - вона рiзна буває. I цiкава, i не дуже. ВСЮДИ. У будь-якiй справi. Менi тут, бува, пишуть на пошту... "Хачу работать в вашей дружнай каманде и писать интересныи статьи пра футболу патаму што я иго очень люблю и харашо умеют онализировать игру!!!!" - Ну что ж, по появлению вакансий редактора ленты можем Вас уведомить... - Вы нипоняли! я ни хачу писать новости я буду писать интересныи автарские статьи!!! Мне ниинтересна новости я хачу творчиски рости и делать сибе имя в журналистеке!!! Десь так. Але тут це не дуже проходить, а ось в умовного Беланди... ))

Ответ на сообщение Mahno

Mahno, мiж нами, дiвчатами... Ви взагалi то не вважаєте, що мотивацiя Юнески вже була благополучно знайдена в момент пiдписання? ))) == З того моменту багато чого змінилось - що в нашому футболі, що в країні - ви так не вважаєте? Якби ви підписали контракт із фірмою в Сирії у 2012-у році наприклад, бо вам було цікаво пожити в тій країні, попрацювати, щось заробити і тут - опа! сьогодняшня ситуація на вас би не вплинула ніяк? == І врешті.. Я ще раз наголошую що ситуацію із Б я не знаю. Мож там дійсно ужас із боку мароканця. Але я знаю, що навіть у великого Лобановського були проблеми із Блохіним. І не тільки з ним - була конкретна сварка із цілою групою гравців. Проте великий тренер не повиганяв усіх з клубу а знайшов спосіб порозумітись. Бо цінував своїх гравців і можливо роботу із такими важкими характерами вважав ПРОФЕСІЄЮ тренера. Думаєте ні?

Думаю так. )) Я, взагалi то, головний редактор вже бiля 10 рокiв. Трохи знаю, що воно таке - робота з колективом. )) Але це тiльки тодi, якщо людина хоче працювати. Якщо видно бажання, якщо є результат, є прогрес, то десь можна спокiйно поставитись... до складного характеру. Розмовляти, пояснювати... А Ви поставили знак рiвностi мiж складним характером та ледарем. Гаразд, вже одне й теж мусолимо. Давайте зафiксуємо, що вислухали та зрозумiли один одного, та закриємо. )) Бо очевидно, що дуже по-рiзному бачимо, i якщо б можливо було переконати, вже б давно. А якщо нi... То з завданням зафiксувати свою точку зору ми вже впорались. ))

Ответ на сообщение Павел Булах

Думаю так. )) Я, взагалi то, головний редактор вже бiля 10 рокiв. Трохи знаю, що воно таке - робота з колективом. )) Але це тiльки тодi, якщо людина хоче працювати. Якщо видно бажання, якщо є результат, є прогрес, то десь можна спокiйно поставитись... до складного характеру. Розмовляти, пояснювати... А Ви поставили знак рiвностi мiж складним характером та ледарем. Гаразд, вже одне й теж мусолимо. Давайте зафiксуємо, що вислухали та зрозумiли один одного, та закриємо. )) Бо очевидно, що дуже по-рiзному бачимо, i якщо б можливо було переконати, вже б давно. А якщо нi... То з завданням зафiксувати свою точку зору ми вже впорались. ))

Ок)

Ответ на сообщение Павел Булах

I цей... "Не цікаво грати проти Говерли у такому шикарному ЧУ?"(с) Не грай. Проси розiрвання контракту за згодою сторiн. А якщо у касу ходишь, як годинничок - роби не тiльки, що хочеться (з "Челсi" в ЛЧ), а й що треба (з "Говерлою" в ЛПМ). робота - вона рiзна буває. I цiкава, i не дуже. ВСЮДИ. У будь-якiй справi. Менi тут, бува, пишуть на пошту... "Хачу работать в вашей дружнай каманде и писать интересныи статьи пра футболу патаму што я иго очень люблю и харашо умеют онализировать игру!!!!" - Ну что ж, по появлению вакансий редактора ленты можем Вас уведомить... - Вы нипоняли! я ни хачу писать новости я буду писать интересныи автарские статьи!!! Мне ниинтересна новости я хачу творчиски рости и делать сибе имя в журналистеке!!! Десь так. Але тут це не дуже проходить, а ось в умовного Беланди... ))

)))

Да здравствует ЛЕ

Ответ на сообщение Павел Булах

I цей... "Не цікаво грати проти Говерли у такому шикарному ЧУ?"(с) Не грай. Проси розiрвання контракту за згодою сторiн. А якщо у касу ходишь, як годинничок - роби не тiльки, що хочеться (з "Челсi" в ЛЧ), а й що треба (з "Говерлою" в ЛПМ). робота - вона рiзна буває. I цiкава, i не дуже. ВСЮДИ. У будь-якiй справi. Менi тут, бува, пишуть на пошту... "Хачу работать в вашей дружнай каманде и писать интересныи статьи пра футболу патаму што я иго очень люблю и харашо умеют онализировать игру!!!!" - Ну что ж, по появлению вакансий редактора ленты можем Вас уведомить... - Вы нипоняли! я ни хачу писать новости я буду писать интересныи автарские статьи!!! Мне ниинтересна новости я хачу творчиски рости и делать сибе имя в журналистеке!!! Десь так. Але тут це не дуже проходить, а ось в умовного Беланди... ))

судя по узнаваемому стилю, его таки приняли на работу))

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Прогнозы

Все прогнозы

Рейтинг казино

Спецпроекты

Как начать делать ставки?

1
Выбрать букмекерскую контору
2
Получить бонус
3
Выбрать события для ставки
узнать больше

Лента новостей

19 апреля
04:37
"Кальяри" - "Ювентус". Анонс и прогноз матча
04:31
"Дженоа" - "Лацио". Анонс и прогноз матча
02:15
Лига конференций. "Фенербахче" – "Олимпиакос" 1:0 (пен. - 2:3). Видеообзор матча
02:06
Лига Европы. "Марсель" – "Бенфика" 1:0 (пен. - 4:2). Видеообзор матча
01:30
Лига конференций. ПАОК – "Брюгге" 0:2. Видеообзор матча
01:15
Лига Европы. "Рома" – "Милан" 2:1. Видеообзор матча
01:05
Лига Европы. "Вест Хэм" – "Байер" 1:1. Видеообзор матча
00:39
Лига Европы. "Аталанта" – "Ливерпуль" 0:1. Видеообзор матча
18 апреля
23:58
Лига конференций. "Лилль" – "Астон Вилла" 2:1 (по пенальти – 3:4). Видеообзор матча
23:44
"Атлетик" – "Гранада". Анонс и прогноз матча
23:42
Официально: Ла Лига удовлетворила просьбу "Реала" о переносе матча с "Реалом Сосьедад"
23:24
Лига конференций. "Фиорентина" – "Виктория" 2:0 (д.в.). Видеообзор матча
23:08
Лига Европы. "Рома" – "Милан" 2:0. Голы Джанлуки Манчини и Пауло Дибалы (Видео)
22:57
Лига Европы. "Вест Хэм" – "Байер" 1:0. Гол Майкла Антонио (Видео)
22:48
"Айнтрахт" – "Аугсбург". Анонс и прогноз матча
22:46
Лига Европы. "Аталанта" - "Ливерпуль" 0:1. Гол Мохамеда Салаха (Видео)
22:42
"Карпаты" - "Ингулец": прогноз Виктора Козина
22:29
УЕФА попросили перенести крайний срок утверждения составов на Евро-2024
22:15
"Барселона" готова продать Рональда Араухо за 80 млн евро
22:01
"Ницца" - "Лорьян". Анонс и прогноз матча
Больше новостей
18 апреля
22:42
"Карпаты" - "Ингулец": прогноз Виктора Козина
22:29
УЕФА попросили перенести крайний срок утверждения составов на Евро-2024
21:44
Первая лига. 5-й тур (второй этап). Анонс матчей
21:13
Чемпионат Украины. "Заря" – "Шахтер" 1:3. Видеообзор матча
21:06
Анатолий Трубин - в "старте" "Бенфики" на матч против "Марселя"
20:58
Александр Сапутин: "Следующий матч с "Шахтером" будет не менее интересным"
20:29
Марино Пушич: "То, как мы отреагировали после счета 1:1 – это хорошая работа"
20:05
Валерий Бондарь: "Судейство? Взгляните на ногу Судакова!"
19:28
Юрий Коваль: "Тренер не может повлиять на объективность людей, которые выходят судить"
19:23
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 18.00 18.04.2024
18:30
Младен Бартулович: "Шахтеру" легко играть, когда есть такая помощь арбитров"
18:16
Георгий Судаков: "Позволили "Заре" забить - это будет для нас уроком"
17:55
Комментарий Комитета арбитров УАФ по трактовке судьями отдельных игровых эпизодов матчей 24-го тура УПЛ
17:42
"Заря" – "Шахтер" 1:3. "Джокеры" решают
17:25
"Я даже в "Динамо" столько не бегал": Артем Милевский нашел новую команду
17:10
"Металлист" - Лунину: "Браво, Андрей! В очередной раз ты подтвердил, что являешься одним из лучших голкиперов в мире"
16:10
Дмитрий Михайленко: "Группа, которая досталась сборной на Евро-2024 (U-19), - абсолютно нормальная"
15:55
УАФ предоставила информацию о предварительных результатах независимого аудита - отток активов более 1 млрд грн
15:25
Дмитрий Михайленко: "Реал" переломил многих классных вратарей. Лунин доказал, что он является исключением из правил"
15:10
Александр Рябоконь: "Средние и длинные передачи у Лунина были лучше, чем у защитников "Реала"
Больше новостей
19 апреля
04:37
"Кальяри" - "Ювентус". Анонс и прогноз матча
04:31
"Дженоа" - "Лацио". Анонс и прогноз матча
02:15
Лига конференций. "Фенербахче" – "Олимпиакос" 1:0 (пен. - 2:3). Видеообзор матча
02:06
Лига Европы. "Марсель" – "Бенфика" 1:0 (пен. - 4:2). Видеообзор матча
01:30
Лига конференций. ПАОК – "Брюгге" 0:2. Видеообзор матча
01:15
Лига Европы. "Рома" – "Милан" 2:1. Видеообзор матча
01:05
Лига Европы. "Вест Хэм" – "Байер" 1:1. Видеообзор матча
00:39
Лига Европы. "Аталанта" – "Ливерпуль" 0:1. Видеообзор матча
18 апреля
23:58
Лига конференций. "Лилль" – "Астон Вилла" 2:1 (по пенальти – 3:4). Видеообзор матча
23:44
"Атлетик" – "Гранада". Анонс и прогноз матча
23:42
Официально: Ла Лига удовлетворила просьбу "Реала" о переносе матча с "Реалом Сосьедад"
23:24
Лига конференций. "Фиорентина" – "Виктория" 2:0 (д.в.). Видеообзор матча
23:08
Лига Европы. "Рома" – "Милан" 2:0. Голы Джанлуки Манчини и Пауло Дибалы (Видео)
22:57
Лига Европы. "Вест Хэм" – "Байер" 1:0. Гол Майкла Антонио (Видео)
22:48
"Айнтрахт" – "Аугсбург". Анонс и прогноз матча
22:46
Лига Европы. "Аталанта" - "Ливерпуль" 0:1. Гол Мохамеда Салаха (Видео)
22:29
УЕФА попросили перенести крайний срок утверждения составов на Евро-2024
22:15
"Барселона" готова продать Рональда Араухо за 80 млн евро
22:01
"Ницца" - "Лорьян". Анонс и прогноз матча
21:59
Хави отменил тренировку "Барселоны" из-за напряженной атмосферы в команде - AS
Больше новостей
19 апреля
01:00
Гремио - КРБ: прямая трансляция матча
01:00
Ботафого СП - Америка Минейро: прямая трансляция матча
03:30
Ботафого - Атлетико Гоияниенсе: прямая трансляция матча
12:00
Прикарпатье - СК Полтава: прямая трансляция матча
13:00
Карпаты - Ингулец: прямая трансляция матча
19:00
Корона - Радомяк: прямая трансляция матча
19:30
Дженоа - Лацио: прямая трансляция матча
19:30
Эльферсберг - Шальке: прямая трансляция матча
19:30
Нюрнберг - Падерборн: прямая трансляция матча
20:00
Бешикташ - Анкарагюджю: прямая трансляция матча
21:30
Айнтрахт - Аугсбург: прямая трансляция матча
21:30
Тенерифе - Леганес: прямая трансляция матча
21:30
Реджана - Козенца: прямая трансляция матча
21:30
Палермо - Парма: прямая трансляция матча
21:30
Ракув - Гурник: прямая трансляция матча
21:45
Кальяри - Ювентус: прямая трансляция матча
22:00
Атлетик - Гранада: прямая трансляция матча
22:00
Ницца - Лорьян: прямая трансляция матча
22:15
Риу Аве - Арока: прямая трансляция матча
18 апреля
01:00
РБ Брагантино - Васко да Гама: прямая трансляция матча
Больше новостей
19 апреля
04:37
"Кальяри" - "Ювентус". Анонс и прогноз матча
04:31
"Дженоа" - "Лацио". Анонс и прогноз матча
02:00
Прикарпатье - СК Полтава: прогноз на матч
18 апреля
23:44
"Атлетик" – "Гранада". Анонс и прогноз матча
22:48
"Айнтрахт" – "Аугсбург". Анонс и прогноз матча
22:42
"Карпаты" - "Ингулец": прогноз Виктора Козина
22:01
"Ницца" - "Лорьян". Анонс и прогноз матча
12:00
"Вест Хэм" – "Байер". Анонс и прогноз матча
12:00
"Фенербахче" - "Олимпиакос". Анонс и прогноз матча
12:00
"Рома" - "Милан". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Ливерпуль". Анонс и прогноз матча
17:30
Ботафого - Атлетико Гоияниенсе: прогноз на матч
15:00
Диназ - Хуст: прогноз на матч
15:00
Горняк-Спорт - Подолье: прогноз на матч
15:00
МФК Металлург - Буковина: прогноз на матч
12:00
Фенербахче - Олимпиакос: прогноз на матч
12:00
ПАОК - Брюгге: прогноз на матч
12:00
Марсель - Бенфика: прогноз на матч
12:00
Вест Хэм - Байер: прогноз на матч
09:45
Фиорентина - Виктория: прогноз на матч
Больше новостей
4500 грн + 100FS
Забрать подарок →